Se flere på HITME.NO

Behind the scene!

2008-11-0118:19:22
Skrivet av Sandra Edlund

Nu är jag tillbaka igen.. var tvungen att hjälpa Baby med diverse saker inför hans stora kväll idag då han står på scen igen och spelar tillsammans med Endless Circulation! Det var 3 år sen han stod på scen och spelade och för första gången ska jag få se honom live in action! Ser fram emot det massa!

Tänkte jag skulle dela med mig lite mer av gårdagen i form av behind the scenes bilder/videos!

Innan avfärd så hoppade jag in på Waynes Coffe och köpte varsin latte till oss så vi hade under vägen.



Väl framme ska det fixas med make och diskuteras upplägg. Denna gång behövde jag inte lägga mig i det utan bara göra som jag blev tillsagd. Rätt skönt :)





                                           Killarna lägger upp dagen

Måste bara berätta en så typisk mig grej! Väl framme och vi ska gå igenom alla möjliga olika tryck och modeller som fanns så inser jag att de plagg jag suttit och slitit med hemma dagen innan för att göra en egen design på fortfarande är kvar hemma på köksbordet! Tror ni jag vill slita av mig allt hår på huvudet och gömma mig i en källare!! Förstår inte varför sånt aaaalltid händer mig! Så då hade jag jobbat i onödan med kläderna och inte fick vi med de på bild heller! *suck*

Men men... det var bara att köra på med de kläderna vi hade och det gick ju lika bra det!

Vi testade olika varianter inomhus i studion och sen så ville vi testa lite utomhus med eld också. Som de flesta märkt så har kylan lagt sig och vi som alla andra som var ute igår frös arslet av oss!







Tänk att jag kan se så glad ut trots att mina knäskålar skakade något fruktansvärt och jag tom skakade ut oljan som var i  glaset. Men vad gör man inte för en perfekt bild :)




Efteråt tog jag mig en lång lång lång och otroligt varm dusch tills jag hade tillbaka känseln i mina fötter igen. Inget går upp mot en varm dusch efter en dag som denna!

Sist men inte minst kommer ett resultat från kameralinsen!





 


Kommentarer:
Postat av: Ann

Fan vad skojigt! Ska bli kul att se resultaten sen!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback