Se flere på HITME.NO

Från skönhet till hårdrock!

2008-11-1414:09:39
Skrivet av Sandra Edlund

Igår tillbringade jag tid i mitt dressingroom och gjorde mig klar för både invigning på Dominiques skönhetssalong och spelning i Västerås där Baby spelade med Endless Circulation.

Ella kom över på besök i Eskilstuna och vi köpte med oss en blomma till invigningen av Kristallgrottan, som drivs av vår gemensam vän Dominique. Där var det öppet hus med massa folk och tilltugg för den som var sugen.



                      .....Jättefint och mysigt var det i salongen.....



Tiden sprang iväg och det var dags att fara vidare till Västerås för att se spelningen med Baby som inhoppare i Endless Circulation.

Hämtade upp Sofie (flickvän till lillebror Johan/sångare i bandet) och så gav vi oss av.
Lika kul o se Baby in action som sist, han är så duktig! Trummisen i hans gamla band Mistie var där + annat musikfolk som han känner. Säkert lika kul för de att se honom på scen igen som för mig!



                                       ....Rockstar in action ;)......



                                                         .....The band.....


         
                                    
                                                        .........Filmklipp.......

Tyvärr slutade inte kvällen lika roligt som den började. Jag som hade väska blev därmed bärare av diverse cigaretter, snus, nycklar, kort mm och efter spelningen var klar så åkte jag och Baby hem tidigare för att göra klart då de ville komma hem till oss för att efterfesta och se inspelningarna. De andra stannade för att se de sista banden spela!
När vi precis kommit hem, 100 meter från vår ytterdörr ringer det på Babys mobil och i andra änden berättar de att deras bilnycklar ligger i min väska!!!!!

Inget mer att göra än att vända och åka tillbaka! Gissa om jag var nöjd!? Då hade alltså alla grejer tagits ut ur min väska när vi åkte utom bilnycklarna, vilket jag inte hade en aning om låg där!

Mindre glada åkte vi tillbaka och lämnade nycklarna, 1,5 timme senare var vi hemma igen.... gissa om det blev efterfest!?


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback