Se flere på HITME.NO

My Little Rockstar!

2008-11-0314:38:25
Skrivet av Sandra Edlund

I lördags var det många som var utklädda halloween till ära, jag var inte en av de. Jag var en äkta stolt flickvän till min Baby då han stod på scen och spelade bas för första gången på 3 år! Kunde inte sluta le när jag stod nedanför scen!

Han är just nu inhoppare i Endless Circulation då deras basist är i USA i 2 månader. I lördags var första spelningen. Självklart hade jag med mig kamera och dokumenterade det hela.








Ser fram emot nästa spelning i Västerås, nästa torsdag! :)

Efter spelningen var grabbarna över hos oss och vi kollade på filmklipp från spelningen. Gitarrerna kom till användning och de körde akustisk version av "Tap out"



Mysiga killar det där! ;)


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Ja kan bara hålla med vilket ös. Kul att se dom live. Härliga killar allesammans. Hos oss blir det fest på fredag. Kanske Robban kan ta med gitarren? Om ni kommer vill säga? KRAM Mamma

2008-11-03 | 16:57:41
Postat av: sandra

Varför lägger ni alltid in fester när vi jobbar? Börjar misstänka att ni inte vill att vi ska komma! :) Vad är det vi firar denna fredag!? Kram kram

Postat av: Mamsen

SVAR: 5 nov .... Vi kanske kan hitta på något på lördagen?

Ses i natt. Ska snart ut på möte på jobbet. Kanske jag stöter på Robban? /Mamsen

2008-11-04 | 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback