Se flere på HITME.NO

Nya affischer ute!

2008-11-1718:05:38
Skrivet av Sandra Edlund

Det är en sån härlig känsla när man mår riktigt bra inombords! :) När det känns som att livet ler åt en och motgångar känns som bagateller.

Så känns det just nu inom mig! Sitter i soffan och uppskattar den tid jag har innan jag ska iväg och jobba. Vilket inte alls tynger mig. Tvärtom, jag är otroligt nöjd över att jag har mitt jobb och trivs väldigt bra!

Så även om det inte märks, så vill jag iaf berätta att jag är väldigt lycklig just nu!

Var precis ute och tog en promenad i den kyliga luften. Härlig känsla när det är lite burrigt ute och klä på sig vantar, mössa, luvtröja och uggs. Benen tog mig ner till stan och med en varm kopp "to go" latte värme jag mig inombords.

Fick höra tidigare att Manipulates affischer levererats och finns nu ute i alla Carlings butiker i hela Sverige! Tittade in hos Johan på Carlings för att se resultatet och är jättenöjd med resultatet! :)



                                            ..... häftiga va!?.......



De nya produkterna är ute vilken dag som helst för den som längtat efter få införskaffa sig lite Manipulate i garderoben!

Nu ska jag titta lite på tv innan jobbet kallar!

-Bye bye-


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Hej gumman! Kul att höra att livet ler mot dig =) Fasiken vad coolt med affischerna! Ska genast springa till närmsta carlings i göteborg och kolla =) Hörs snart igen! Kram på dig vännen

2008-11-17 | 20:28:23
Postat av: sandra

Hehehe.. ja det får du göra! :) Kul att det syns i hela Sverige! Då känns det väl nästan som jag är där fast jag är egentligen jättelångt borta!? Haha.. me and my funny side

Postat av: Mamsen

Ursch Robban ser väldigt elak ut på första bilden han som är så snäll. Men visst är det häftigt! Ha det så bra på jobbet. Var där på möte i går och kan du tänka dej det var nästan lite kul att komma dit. Ska nog börja jobba igen skiter i att jag har ont. Det trodde jag inte om mej. Kul att trivas på sitt jobb det betyder mycket mer en man förstår när man blir tvungen att stanna hemma Oj det blev långt har för mycket energi ska nog gå en sväng med vovvarna. Vi hörs! KRAM till DEJ o ROBBAN förstås.

2008-11-18 | 07:52:27
Postat av: Rodge

Ja det är ballt att se det färdiga resultatet ute i butikerna! :)



Såg dem på Carlings i Nova centrum i Lund i veckan!



Vårt spånande ihop blev attans bra ju! :)



// Rodge

2008-11-23 | 17:55:06
URL: http://www.rogersundberg.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback