Se flere på HITME.NO

Jag råkade kläcka ur mig den dummaste kommentaren på länge!

2008-11-2801:10:51
Skrivet av Sandra Edlund

Vi sitter i bilen och funderar på vad vi ska äta ikväll och av någon konstig anledning så hör jag mig själv fråga:
 
"Ska vi köpa med oss pizza hem idag?"

Det är väldigt sällan jag kläcker ur mig en sån svordom! De enda gånger jag käkar en riktigt fet kebabtallrik är efter stängning på krogen och man är full som en kastrull och brottas med de andra fyllona för att komma fram snabbare än kvickt! Eller så har jag hoppat över denna brottningsmatch och vaknar dagen efter och vill bara hämta snabbmat och lägga mig framför TV:n.

Men idag, torsdag, har jag varken supit skallen i bitar, inte brottats eller är bakis! Så vart kom denna dumma ide ifrån? Säg det....

Babys ögon blir som 2 stora handbollar när jag kommit med mitt förslag och hela han lyser upp som en 60 watts glödlampa!

- Ska vi!!?? :)

Då visste jag att det var försent att dra mig ur.


Hypotes: Jag trodde att det skulle vara skönt att slippa ställa mig vid spisen och laga något, en härlig kebab med bröd skulle istället smälte i munnen och såsen skulle rinna längs mina mungipor.

Resultat: Mår illa bara jag tänker på maten, DET VAR INTE ENS GOTT!

.... och nu är jag hungrig igen!


Kommentarer:
Postat av: oj

Men du ser ver´kligen ut som att du inte ska tänka på maten, du är ju så mager.

2008-12-16 | 14:04:16
Postat av: sandra

Det gör jag inte heller.. föredrar bara husmanskost före snabbmat. Förätit mig på det under mina dagar :)



Men jag har då inte något emot en gräddig sås eller annan fet mat, men skippar gärna kebab/hamburgare/pizza!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback