Se flere på HITME.NO

Hardrock Hallelujah i Karlskoga!

2008-11-2716:05:41
Skrivet av Sandra Edlund

Har lite bilder från helgen i Karlskoga och "Hardrock Hallelujah tour" att dela med mig av....



       Jag och brudarna, Dompan till vänster och Sara till höger!



Sara bättrar på lite smink i den rockiga logen innan det var dags för scen



                                    ....Sara och jag diskuterar.....



Sen var vi redo för att köra!! På scen var det röj! Publiken var som galna i de gamla rockhitsen! Lika roligt var det för oss på scen! Alla sjöng (skrek) med och hängde på! En bra publik gör alltid hela showen! T.o.m tjejerna var som galna! KUL KUL KUL!

'

Vad jag sjunger här har jag ingen aning om... Ansträngt ful ser jag ut iaf!

                   HIIIIIGH WAAAAAY TO HEEELL! Kanske!?



Efter kvällens slut var det dags för mig och Dompan att bege oss hemåt till Eskilstuna igen. En lång resa i det halkiga vintervädret, men med några Redbull i drickshållaren och prat så var det lugnt!

Många gigg är bokade med denna turne, missa det inte om vi kommer till din stad! ;)


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Snygga linnen!!! ;) Och bikiniunderdelen va oxå superfin, det har jag glömt kommenterat!! :) puss

2008-11-27 | 19:46:42
Postat av: sandra

Tack gumman! Visst ser jag ut som en riktig rockbitch! Hahahah... Hoppas allt är bra med dig! Var ett tag sen du var i stan, gillar du inte oss längre?? Hehehe... ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback