Se flere på HITME.NO

Ännu en dag...

2008-11-1302:29:23
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det varit SM i att åka runt o fika! ... och jag som inte ens dricker kaffe. "Nej tack, te blir bra!" Booring I know men nu börjar jag ge upp hoppet på att det ska bli människa av mig och börja dricka det någon gång överhuvudtaget.

Jag håller mig till mina Latte Vanilj! :)

Jag blev sittandes en lång stund hemma med min nya mobil, mkt nytt att få in och försöka förstå! Det är ju precis som att ha en liten data med sig överallt! Börjar vänja mig och gillar det än så....



Annars har jag chockat kroppen med att äta lite McD mat! Sjukt länge sen... o det var inte ens gott! 15 minuter senare var jag hungrig igen!

Nej, ge mig riktig mat istället! Vad vore livet utan mormors köttbullar ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback