Se flere på HITME.NO

"Plastputmun"

2008-06-0313:58:52
Skrivet av Sandra Edlund

Mycket har kommenterats om mig efter/under spelandet i EPT, Monte Carlo!
Jag har läst mkt underliga kommentarer, valde att inte lägga mig i dessa diskussioner som försigick! Men jag måste säga att när jag läser en kommentar som detta så får det mig att dra lite på smilbanden!

"Plastputmun??"

Måste ju menas att jag har fylliga läppar eller? :) Tack för komplimangen!




Hon har ju mer plast i läpparna än vår egen Alexandra. Sån där plastputmun. Känns som t.o.m snuggels skullle kunna attrahera en del här med en blond peruk och en massa dnpapper under tröjan.


/ Snuggels

____________________________________________________



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback