Se flere på HITME.NO

♥♥♥ R.I.P KOKKOS ♥♥♥

2011-01-0201:57:16
Skrivet av Sandra Edlund

Det känns inte riktigt rättvist! Det hinner knappt gå ett dygn av det nya året förrän tårarna rinner ner på mina kinder....

Blackies storasyster gick precis bort. Men jag vet att hon mår mkt bättre nu... ♥♥♥ Hon var gammal och från och till har hon pendlat i sin livsglädje. Hennes tid var inne antar jag :(

När vi hämtade Blackie idag från mamma så berättade hon att Kokkos var dålig så vi klappade lite extra på henne, men det märks inte riktigt på samma sätt när en border collie är dålig tycker jag för deras psyke visar något helt annat, oftast.

Men det tog inte lång stund efter att vi åkt därifrån som mamma skickade ett mess om att hon blivit sämre och att de var tvugna att åka till Strömsholm med henne.... och där gick det inte att rädda henne :(



Kokkos har varit med en lång tid av mitt liv och det är alltid lika jobbigt att förlora en familjemedlem! ♥♥♥

En stor kram till mamma som har det riktigt jobbigt just nu!


Kommentarer:
Postat av: Petra

Fina Kokkos! Tänker på er i sorgen.


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback