Se flere på HITME.NO

Göteborg på fredag!

2011-01-0602:15:55
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit lite avslaget här hemma från min sida denna vecka. Har varit skitdålig på att svara på sms till och med från mina kära vänner. Är jätteledsen för det, har typ lagt ifrån mig mobilen och bara ignorerat den...

Tyvärr har jag inte lyckats få in en enda date med några av mina vänner trots massor av förfrågningar på om vi ska ses. Men jag hoppas jag får chansen att träffa någon imorgon. Sista dagen innan jag sen åker iväg till Göteborg.

Jag ska ner till Göteborg och träffa Anne och Solvår som jobbar med PMU i Norge just nu och håller på att försöker få det över hit till Sverige. Jag var på workshop i Sthlm hos de i höstas. Ska bli ett jätteintressant möte!

Är du intresserad av vad PMU är så rekomenderar jag dig att komma till Göteborg på deras workshop. Lite mer info om det kommer här:

_____________________________

Nu kommer Sol Permanent Make Up till Sverige!

Workshop i Permanent Makeup

Göteborg 7 januari
Ellipsekliniken
Otterhällegatan 2

Drömmer du om att arbeta med Permanent Make up?(PMU)? Då bör du gå på denna
workshop! Här får du en mängd av information om:

Vad är Permanent Makeup (PMU)
Hur lägger man en professionell eyeliner
Vilken utrustning behöver man och vad kostar det
Vilken utbildning behöver jag för att komma igång
Hur driver man en effektiv marknadsföring

Vi presenterar samtidigt amiea - en komplett serie av maskiner, nål-moduler och
färger som har allt du behöver för ett professionellt utförande av yrket.

SOL Permanent Makeup är Norges mest erfarna verksamhet inom PMU, och är
distributör för amiea produkterna i hela Skandinavien. Detta betyder att vi söker folk
över hela Sverige som har lust att arbeta självständigt med PMU. Vi ger dig en bra
utbildning, stöd och allt du behöver för att bli en framgångsrik PMU-behandlare. Mer
information finner du på http://www.amiea.de/no/hjem.html. Vi samarbetar med
Ellipse-kliniken i Norge och Sverige.

PMU är ett yrke som ständigt växer, där det finns goda affärsmöjligheter för duktiga
utövare. På workshop’en får du även möjlighet att pröva utrustningen på plats, och
anmäla dig till kurser. Alla som deltar på denna workshop får ett välkomsterbjudande
om ni önskar köpa utrustning eller anmäla er på kurser.

Denna workshop passar för dig som:

Funderar på att starta en klinik för permanent makeup (PMU).
Önskar utvigda dagens verksamhet med PMU.
Har erfarenhet inom PMU och önskar uppdatera dig på utrustning, färger
och tekniker.

Vad är Permanent Makeup?

Permanent Makeup (PMU) har blivit ett naturlig val inom gruppen alternativ kosmetik.
Metoden är perfekt för den som alltid önskar att se frisk och fräsch ut, utan att
använda för mycket tid framför spegeln i en hektisk vardag. PMU passar för:

Kvinnan i farten som vill spara tid!

Dig som önskar en makeup som
sitter perfekt till hela dygnet☺

De som har problem med synen

Idrottsutövare som svettas mycket
eller vid simning

Vid sjukdom som orsakar håravfall
Vid olycka (ärr i t.ex. ögonbryn och
läppar )

Permanent Makeup utförs som pigmentering på ögonbryn, eyeliner och läppar.
I tillägg behandlas många med kosmetisk pigmentering efter sjukdom och olyckor.

Permanent Makeup ska inte ersätta vanlig festmakeup, men förstärka naturens egna
färger och konturer. Med Permanent Makeup kommer du alltid se välställd och vacker
ut på ett naturlig sätt! Permanent Makeup sitter från 3-5 år, och reduceras gradvis
med tiden.

Workshopen är gratis, men du måste anmäla dig på förhand. Enkel servering.

_______________________

 

Sitter och funderar på om jag ska ta bilen eller tåg dit. Vet inte hur pass tågena håller sina tider nu förtiden? Någon som har koll? Känns som det är mkt förseningar och strul...



Kommentarer:
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback