Se flere på HITME.NO

Vilse i skogen!

2010-09-2013:39:38
Skrivet av Sandra Edlund

Jag trodde verkligen jag skulle vakna och må som att jag blivit överkörd av en buss men jag mår bättre i kroppen än någonsin!

Anledningen är nämligen så att vi var hos käraste Potte i lördags på födelsedagsfest och jag fick umgås lite med världens härligaste tjejer och vi dansade oss svettiga hela natten lång! Det var länge sen jag var ute i stan och bara hade en superbra kväll med goda vänner! Så när vi vaknade var man lite avslagen men vi bestämde oss för att ta en långpromenad med Blackie så vi kunde gotta oss i soffan sen med gott samvete!

Den rundan vi brukar gå är ca 45 minuter lång och helt perfekt för att gå med Blackie. Men just denna dag så skulle vi äventyra lite och gå åt ett annat håll när vi kom fram till en korsning som vi inte visste vart den andra vägen ledde.
Den andra vägen.... den var LÅNG!! Så vi gick och gick och gick och gick tills vi kom fram till en till korsning då vi fick rösta om vart vi skulle gå. Johan som var med förlorade då både jag och Robban röstade för höger! Så vi gick och vi gick och vi gick... till vi kom fram till en dead end!! :(
Då var det bara och vända och hoppas på att den andra vägen ledde någonstans då vi började bli riktigt trötta efter att ha gått i över 1 timme. Ingen mottagning fanns heller för att söka på earth google om vart vi var. Men vi fortsatte gå åt andra hållet och så kom vi fram till en lada där det fanns en lite större väg och då fick vi äntligen mottagning för att kunna se vart i heeelvete vi var någonstans.

När det gick upp för oss vart vi var så var det både en lättnad och en stor suck! VI VAR LÅÅÅNGT BORTA FRÅN HEM!!
Vi var så trötta och hungriga att vi inte visste vad vi skulle ta oss till men det var bara o fortsätta gå och gå och gå! Tillslut kom vi fram till "Monas "livs" så vi kunde köpa lite energi och vätska. Sen var det bara ca 30 minuter kvar att gå... Så när vi väl var hemma hade vi varit ute och gått i 2,5 timmar!!!!!

Kroppen var helt slut och stackars Blackie har nog aldrig varit så utmattad! Tyvärr fanns inte tiden att vila i soffan längre som tanken var. Vi skulle bl.a åka o rösta! Sen började jag jobba och det var en riktigt lång natt!

Så jag trodde verkligen jag skulle få känna i kroppen idag att man levde men jag mår helt ok! :) Märks att jag rör på mig lite mer nu förtiden. Är ute och går långpromenader nästan varje dag och så dansen på det gör att jag känner mig bra i kroppen! :)

Ska fortsätta med promenaderna i veckan tänkte jag... fast då blir det längs stranden på Teneriffa istället för imorgon åker vi!!!! :)))


Återgår till packningen! ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback