Se flere på HITME.NO

Sophia och Johan Eliases bröllopsfest/kräftskiva!

2010-09-1413:45:19
Skrivet av Sandra Edlund

I helgen var vi på en väldigt trevlig tillställning då Sophia och Johan ville bjuda in till deras bröllopsfest/kräftskiva efter att de gift sig i somras.

Ser nu att jag inte har EN ENDA bild på det nyblivna brudparet!!! :( Men lite andra bilder har jag som jag kan dela med mig från kvällen!....

Caroline och Mattias var där hela vägen från Karlstad!





*Puss puss*



Caroline och jag chillar i soffan ute på den inglasade altanen.



Där sitter man mysigt och kan blicka ut över mälaren!





Baby trivdes bra :)



Även bröllopsfotografen var på plats! :)



Under kvällen ramlade det in fler och fler...



Uppdukat och klart för massa goda kräftor.



Underbart goda kräftor från Fagersta som de fiskat helt på egenhand! Var nog de största klor jag någonsin ätit! Fruktansvärt goda! Mmmmmm.. vattnas i munnen bara jag tänker på de! ;)



Våra bordsgäster mittemot! Sara och Raffe som också gifte sig i somras var där.



Fullt bord med massa gott att dricka och äta!



Full fokus på kräftorna! :)

Kvällen blev lång och slutade inte förrän klockan närmade sig 04.00. Riktigt trevlig kväll med människor man sällan träffar men alltid är lika trevligt att umgås med!

Kvällen var kanon! Tack till Sophia och Johan som fixat så fint...

och fortsatt lyckliga dagar som gifta!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback