Se flere på HITME.NO

Pancake fiesta!

2010-09-1811:37:20
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har jag bjudit in till en liten pancake fiesta klockan 12.30.

Baby skulle fixa med taket på carporten tillsammans med grabbarna så då tänkte jag att jag skulle fixa iordning en liten samlings lunch för de som ville. Med massa härliga olika pannkakor. Fläskpannkaka, blåbärspannkaka och sen massa sylt och grädde till det! Tyvärr var inte folk lika entusiastiska till det som jag...

Av 14 inbjudna kommer 1 (med familj) !! + de som ändå är här. Tyvärr så jobbade de flesta...



Känns lite tråkigt men nu ska jag iaf göra lite pannkakor :)



Kommentarer:
Postat av: Karin

Hade gärna kommit om ja kunnat, ääääälskar pannkakor :)

2010-09-18 | 14:14:45
Postat av: Sandra

Ja det var mums :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback