Se flere på HITME.NO

En kaffe på maten!

2010-09-1318:18:10
Skrivet av Sandra Edlund

Har just ätit så sjuuukt goda pannpiffar med gräddsås och potatis! Special made by ME! :)

Det är nog en av mina favoriträtter. Min och Babys! Nu var även Babys bror på besök och fick mat och ni skulle höra vilket bråk vi hade om den sista pannbiffen! Haha... Vem åt egentligen 5 st och vem åt 2? och vem vann egentligen den sista pannbiffen!? ;)

Nu sitter jag och sippar på en härlig latte efter maten och har just tagit del av den underbara kvällsolen därav solglasögonen... och för att dölja mina osminkade ögon!



Men jag är ju inte den som är den så jag kan bjuda på några osminkade bilder också!





Nu ska jag gå o få lite färg på ögonen och bege mig in till köpcentrat för o shoppa lite. Inser att jag saknar att ligga och läsa en bok på kvällarna. Så ska se om jag få tag i "Desert Flower" som jag såg på film för inte så länge sen!

Någon som har fler bra boktips tas gärna emot!....


Känner på mig att det kan bli lite bokläsning på stranden nästa vecka! :) Iiiiiiiiiihhhh!


Kommentarer:
Postat av: Ann

Tips: Köp dina böcker på Kulturbutik, 40:- för en pocket. Sjukt att betala över 70spänn på de stora kedjorna....

Är det någon titel som inte finns inne så kan de beställa hem åt dig!



2010-09-13 | 21:24:05
Postat av: Sandra

Ahhh.. Tack för tipset! Stod just och tittade på Akademibokhandeln men gick därifrån tomhänt och gick över till butiken rakt över där de sålde 2 pockets för 99 kr! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback