Se flere på HITME.NO

Produktiv gårdag!

2010-10-1413:52:46
Skrivet av Sandra Edlund

Det gäller att vända saker till det bättre. Först gråter man en skvätt och sen stampar man foten i golvet, slår sig på bröstet och ylar... Njaaaeee.. kanske inte riktigt så men ni förstår! ;)

Man behöver bara ge sig fan på att göra något bra ibland! Det gjorde jag igår. Gårdagen var produktiv. Jag satt mestadels bakom symaskinen och färdigställde lite beställningar. Sen var det dags för lite dans. Väldigt bra sätt att få ut känslor.

När jag kom hem så lagade vi en supergod soppa och avslutade dagen över hos grannarna Nader och Emma som bjöd in till ett glas vin mitt i veckan! Inte varje dag man kilar över till grannen i mysbyxor och tar ett glas, men jag älskar spontana saker. Det blir alltid som roligast då!

Blev en tung morgon idag men nu ska jag iväg och ta en fika med sötaste Jossan som ska vara med och gigga på lördag! Ska bli jättekul att hon är med. Premiärgigg för tösa!

Sen blir det långrep med "bandet" :) Hoppas det går bra!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback