Se flere på HITME.NO

Lika kär nu som då!

2010-10-1500:09:24
Skrivet av Sandra Edlund

Tittade tillbaka i bloggen och blev läsande ett tag! Det är väl det härliga med att ha en blogg.... att kunna titta tillbaka och minnas! Men när jag läser tycker jag att jag känns lite gladare i mitt skrivande då än vad jag jär idag och som jag minns det så var jag lite gladare förut. Det är mkt som har hänt de senaste åren som gjort ett litet ärr i min själ.
Saker som känns... på djupet. Saker som aldrig blivit bra men man lever vidare utan att blicka tillbaka på. Saker jag inte skrivit om för att inte blotta mitt hela liv men tydligen så märks skillnad i min tillvaro.

Men det kanske är det här som är livet och att leva. Att springa på motgångar i livet som följer en livet ut? Fast förhoppningsvis sätter sig även medgångar i själen och lever sig vidare med ett lite gladare melodi.

Det var inte alls det är som var meningen, att det skulle bli ett bittert inlägg. Snarare tvärtom, jag hittade nämligen ett inlägg som värmde mig i hjärtat!
Ett inlägg som är mer än 2 år gammalt faktiskt! Som jag gärna vill dela med mig av igen! Tänk att saker och ting känns precis likadant nu som då!

Fortfarande lika kär i denna varselse! :)



Klicka på bilden för att komma till inlägget!

Puss på dig älskling!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback