Se flere på HITME.NO

I'm over and out!

2010-10-2115:25:15
Skrivet av Sandra Edlund

Usch... känns så tråkigt att skriva något när det enda jag hamnar in på är hur trött och slutkörd jag är! Hatar att vara så negativ och nedlåtande! Men just nu känner jag inget annat än bara utmattning!

Orkar inte göra något då jobbet tar alla mina krafter! Hade dans igår innan jobbet vilket var rena mardrömmen! Den lilla energi jag hade försvann och sen blev det en pina att slita hela natten på sparlåga....

Tyvärr blir annat drabbat också när man inte orkar ta tag i saker som man sen mår dåligt över istället. Orkar knappt med några långpromenader vilket Blackie blir lidande av :( Orkar inte ta tag i städningen vilket huset blir lidande av, ingen kreativitet orkar jag med vilket många drömmar försvinner av, orkar inte ta hand om mig själv vilket jag mår dåligt av!

Allt engagemang försvinner och lusten för att ta tag i saker. Känns som det enda man tänker på är att vila för att orka med nätterna...

Igår kom sötaste Baby hem med 10 st röda rosor till mig och ett supersött kort då det var 4 år sen vi hade vår första date!

Ett TACK och en puss var allt jag orkade ge tillbaka! :(

...but I make it up to you, Baby. I promise! ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback