Se flere på HITME.NO

Företagsrock rep!

2010-10-1514:45:11
Skrivet av Sandra Edlund

Igår hade vi första repet inför företagsrocken och det gick riktigt bra! KUL!

Man skulle ju nästan kunna tro att Kuriren är ett familjeföretag då vi är många i familjen som jobbar/jobbat där men så är det ju inte! ;)
Men i det här sammanhanget är det kul för då är vi många som kan vara med i familjen och få spela tillsammans. Bl.a så är Robban och Johans pappa med och spelar bas! 64 år gammal! :) Rock n' Rooooollf! :)

Det är jag och Johan på sång och jag skrek lungorna av mig för att försöka komma i närhetens av hans röstkapacitet. Haha! Shit den där killen har pipa som heter duga! :)

Vilket fick mig att minnas den här lugna fina låten vi spelade in för ett tag sen!



Den här gången bli det heeelt andra bullar! ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback