Se flere på HITME.NO

Steg för steg!

2010-11-0112:14:04
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit tomt här ett tag. Jag har verkligen inte haft någon ork eller lust att uppdatera den sista tiden. Jag har mått riktigt dåligt en period nu och än så känner jag inte att jag är riktigt tillbaka men jag tar steg för steg för att försöka må bättre.

Året 2010 är verkligen inte mitt år och det känns som jag slås ner vid hälsenorna hela tiden. Sen tar jag mig upp ett steg men så slås jag ner igen och för varje gång jag slås ner så blir min självkänsla lite mindre hela tiden. Så just nu så är jag så trött på att vara jag. Trött på att se mig själv i spegeln och bara känna sorg...

Men jag är så himla glad för de som finns i min närvaro och försöker stötta mig! Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner och familj!? Ni är verkligen bäst och jag är så glad att ni visat att ni brytt er om mig när jag mått såhär.

Speciellt min andra hälft! Alla borde ha en sambo som han!

Jag älskar dig så mkt Baby!





Nu känner jag mig redo för att försöka göra något åt min nedstämdhet. Fram tills i helgen har jag bara velat vara ensam och inte umgås med någon. Men nu ska jag försöka vända :)



Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Usch då gumman, det låter inge kul alls! Men jag vet att du tar dig ur det och att du får det stöd du behöver... Du e sååå duktig ska du veta! Jag önskar jag hade en av alla dina talanger :) Massa kramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-01 | 19:42:11
Postat av: Sandra

Tack sötnos! Vad snällt skrivet av dig! :) Önskar ibland att man kunde uppskatta sig själv lite mer än vad man gör!

Hoppas allt är bra med dig!



KRAM!

Postat av: Lola

Hejja Sandra friskt humör, de e de som susen gör. Hejja hejja hejja.

Massa kramizar

2010-11-02 | 13:00:56
URL: http://lolisblogg.blogspot.com
Postat av: Jonna

Du är så stark gumman, jag vet att du kommer att komma igen! År 2011 känner jag på mig att det blir DITT år! :-)



Puss!

2010-11-02 | 15:13:12
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Postat av: Sandra

Söta ni är!



Jag hoppas verkligen du har rätt Jonna! :) Det kan bara bli bättre iaf!



Puss o Kram

2010-11-02 | 21:19:32
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback