Se flere på HITME.NO

Bra dag!

2010-11-1023:03:06
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken dag! Jag fick panik av att känna mig insnöad att jag prompt behövde ta mig utanför dörren ner till stan. Sagt och gjort efter ett jäkla bök så åkte jag ner och mötte upp Carola och Jossan som satt på Waynes och fikade. Där blev jag sittandes i några timmar och bara snackade skit!

Sen tillslut var jag tvungen att lämna stället för att åka hem till Åsa som bjöd på mjuk pepparkaka och kaffe. Men jag blev kvar längre än jag trodde du min andra hälft dök upp dit också och vi blev sittandes för att äta middag ihop! Hemmalagade hamburgare var inte alls fel! :)



Isa som var utklädd till indian tog en rejäl tugga av hamburgaren!

Lagom tills det var dags att åka till dansen var vi kvar hos familjen Carlsson/Allenbrandt och sen direkt för att shaka lite ass! :) Efter ett lov på dansen så var man ganska lost men det var riktigt kul ändå!

Emma och jag shakade på som fan och nu sitter jag här med en kopp glögg och smaskar på lite choklad! Känns som en helt okej dag!

Men imorgon väntar något ännu roligare! Blir nämligen en spontan resa till Ullared för mig då det blev en plats ledig hos tjejerna som har planerat att åka länge.

PREEEEMIÄÄÄR! :) Detta ska bli väldigt intressant!... hehe!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Var där första gången -71

2010-11-11 | 08:35:48
Postat av: Mamsen

kör försiktigt nytt oväder på väg igen!!! Mamma

2010-11-11 | 08:38:54
Postat av: Robban

-71??! Annica.. det är ju SKITLÄNGESEN ;-)!

2010-11-11 | 11:45:44
Postat av: Mamsen

Japp! Man har ju varit me ett tag...

2010-11-11 | 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback