Se flere på HITME.NO

Stora tavlan på väggen!

2010-05-0513:11:25
Skrivet av Sandra Edlund

Igår när jag kom hem från mötet så möttes jag av en överraskning i trappen! Nämligen min STORA tavla!! Så himla maffig blev den!!! :)



Syns kanske inte så bra hur maffig den känns här hemma men ni ser ju lysknappen i vänstra hörnet hur liten den är i jämförelse med tavlan :)

Nu vill jag måla fler maffiga tavlor! Men just nu finns ingen tid till det. Har maaaaassa att göra inför vår SATC, girls night out kväll och jag börjar bli nervös på att hinna med allt! Men jag är nog bara nervös överlag! :)

Nu ska jag jobba vidare! :)


Kommentarer:
Postat av: Åsa Z

Vilken pampig o maffig tavla!!! Ska bli såå spännande att äntligen få chansen att se dina tavlor den 29 maj Sandra! :) O jag längtar ihjäl mig till den speciella dagen med stort D... kram Åsa Z

2010-05-05 | 20:39:50
Postat av: Sandra

Ja, det ska verkligen bli kul och få ha min första vernissage och se vad folk säger om mina verk! Vi ses där om inte annat :)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback