Se flere på HITME.NO

Life goes on...

2010-05-2113:15:42
Skrivet av Sandra Edlund

Jag vaknade och det kändes som jag sovit hela natten utan att behöva snyta mig varannan kvart eller känna hur kroppen pulserat av all feber.

DIREKT började min hjärna koppla till allt jag skulle kunna göra idag! Min första tanke var faktiskt att ta bilen och åka en sväng! Jag saknar att köra min bil. Jag ÄLSKAR min bil! :) Jag kan känna en så härlig känsla när jag inte åkt på hela dagen ocn äntligen få sätta sig i den och höja volymen...

Nu har jag det gått FLERA dagar utan att jag fått köra min bil... buuuhuuu...

Så jag flööög upp ur sängen och funderade på VART jag skulle åka... I samma veva slog huvuvärken till och jag kände snoken rinna igen. F*CK!! Det var bara en "synvilla"...

JAG ÄR FORTFARANDE SJUK!

Så jag drog ner på tempot och raderade alla dessa tankar om vad jag skulle göra idag.. Bara att inse att jag blir fängslad här i huset idag igen. I love my house as well so there's no shame in that... men det är jobbigt och se hur mkt som behövs städas utan att ha orken till det :(

Jag gjorde mig lite havregrynsgröt som jag lika gärna kunnat krydda med lingonsylt... för smak det kände jag då inte! Läste ut Gynnings "EGO woman" och är tillbaka i samma stråk: vandrar mellan balkongen, soffan och sängen....

När jag är frisk ska jag tamefaaan ut på raveparty!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback