Se flere på HITME.NO

Jag är så glad!!!

2010-05-1412:55:59
Skrivet av Sandra Edlund

Det går inte att beskriva i ord vilken känsla jag just nu upplever. Det är GLÄDJE med stora bokstäver! En stor stor lättnad som var otroligt välkommen!

Gårdagen var riktigt tuff och mina problem med deklaration gjorde igår att jag knappt ätit eller sovit! Visste inte vad jag skulle ta mig till tills jag blev räddad av otroligt snälla och omtänksamma människor som hjälpte mig igenom med detta i ett 12 timmars pass igår! TUSEN TUSEN TACK!! 

Att det finns så snälla människor är mer än fantastiskt! Att ta in en helt okänd människa i sitt hem och bjuda på både lunch, fika och middag endast för att vi har en gemensam nämnare :) Helt otroligt! Jag är chockad men otroligt tacksam!!!

Denna sten gjorde att jag svävade hela vägen hem och kände mig minst 10 kilo lättare!

Idag är en helt annat människa jämfört med gårdagen!



                                          *gårdagen*



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback