Se flere på HITME.NO

Hälsan på topp! :)

2010-05-1122:38:14
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det var full fart hela dagen och jag har flängt fram och tillbaka över hela stan! Började med att åka på hälsoundersökning som jag blivit tillsagd, av jobbet :)

För 3:e gången (på 9:e år!) var jag där och kollade att jag mådde bra och det gjorde jag verkligen, bättre än någonsin! Förutom att jag gått ner 5 kilo sen sist... :/ och då var jag inte speciellt överviktig förra gången. Snarare normalviktig (haha!!;) Så nu är jag tyvärr underviktig när det räknas BMI men det är bara för att jag stressat mkt den sista tiden och gör av med mer energi än vad jag får i mig! Men mkt predikande blir det iomkring detta och jag VET att det är viktigt att äta och jag har verkligen inga problem med mat, snarare tvärtom. Men just nu har jag så mkt i huvudet att det kommit lite i skymundan...

Jag jobbar så mkt inför min release och lansering av Ckrets att jag inte hinner tänka på annat. Men jag älskar det jag gör och det finns inte roligare än att se mitt företag växa! I love it!

När det äntligen blev dags att åka hem svängde jag förbi och handlade lite kött och kesosallad att tillaga tillsammans med Baby! Det var ju en sån fin kväll med solen som sken att vi bestämde oss för att inviga vår fina balkong för första gången. Johan kom förbi och gjorde oss sällskap och vi fick en väldigt mysa kväll ihop!





På balkongen blev det stämningsfullt med gitarr och sång!





Johan hade precis varit hos frisören och färgat håret, mkt snyggt! :)



Så nu sitter grabbarna på övervåningen och garvar åt någon dålig komedi och jag ska ta fram mina penslar och måla lite! WIIHOO! :) Var verkligen jättelängesen nu! :)


Kommentarer:
Postat av: Robban

Mys Mys :-)

2010-05-12 | 10:25:21
Postat av: Nabbor

Mys mys myyyyyyyys ;-)

2010-05-14 | 09:28:00

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback