Se flere på HITME.NO

Dåligt väder :(

2010-05-0711:41:49
Skrivet av Sandra Edlund

Vaknar av att hela huset gungar! Känns så iaf när man hör hur vinden tar tag därute! Inge vidare väder men vad gör det när man ska var i globen och se Lady Gaga!?! :) Hihi!
Karin och jag tar oss en roadtrip och åker upp för att äta och umgås över ett glas vin innan! Ska bli så himla trevligt!!

Är dock lite orolig för väderprognoserna inför lördagens GP på Ullevi! Det ser inte speciellt bra ut, ner mot 4 grader med vind och regn! :( Det pratas om att de har en reservdag att köra på söndag istället då det ska vara bättre väder. Än så länge har vi inte fått någon info och jag antar att det bara är att åka dit för att invänta svar där...

Men om planerna går som de ska så kan ni ju se någon frysa arslet av sig i TV imorgon kl 19.00 ;)



Kommentarer:
Postat av: Karin

Jippi!! Ska bli sååå kul! Imorgon åker tv:n på. Kom ihåg vår speciella vink :)

2010-05-07 | 12:19:30
Postat av: Robban

Jag vill oxå ha en speciell vink juh ;-) PUSS!!

2010-05-07 | 12:30:36
Postat av: Josefin

hoppas på lite värme imorn iaf! tycker alltid det ser så kallt ut. O vet ju hur kallt det brukar vara o stå o titta på...tyvärr har inte vi tid o komma o titta i göteborg iår...men på tv ska jag iaf titta!!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback