Se flere på HITME.NO

Back to Life!

2010-05-3114:58:50
Skrivet av Sandra Edlund

I'm back!

Sitter i bakåtlutad i soffan med benen i kors och laptopen vilandes på mina lår.. precis som det brukade vara innan all stress la sig inför SATC, girls night out kvällen...

Det är med så mkt blandade känslor jag sitter här och bara tänker tillbaka.. "vad var det som hände egentligen"

Mest av allt så är jag så nöjd och glad och försöker ta till mig allt som faktiskt sagts i samband med mitt engagemang med denna modevisning bla. Som jag kämpat för att få det gå så bra som möjligt och de supersöta ord jag fick höra från mina vänner efteråt! De har verkligen värmt mitt hjärta!!

Sen är jag samtidigt besviken, jag hann liksom aldrig njuta av kvällen själv... Men en dag som denna får man inte göra det inser jag nu.

Huvudsaker är att alla var nöjda och att inget gick fel!



Bild tagen från Etuna.se när vi tackar för oss och låter festen börja ordentligt! :) All uppdatering kring denna dag kommer uppdateras med massa bilder på Ckrets bloggen!

Och ni har väl för guds skulle inte glömt at kika in på min nya webshop som nu rullar!?!



Men nu ska jag börja leva mitt liv igen. Så mkt som jag missat pga detta ska jag nu ta igen och ge lite extra kärlek till.

Det ni inte vet är att Baby faktiskt hållt på förfullt med projekt carport medans jag stressat med mitt projekt. Blir jättebra!!! Ska uppdatera och visa bilder sen...

Nu ska jag göra mig redo för att bege mig ut till Sundbyholms hamn och bara mysa med kärleken och en glass i min hand!

I deserve it! ;)



Kommentarer:
Postat av: Anna

Ni ska vara grymt nöjda med kvällen!

Postat av: Sandra

Tack Anna! Kul att du gillade den :) Kram

2010-06-01 | 16:24:41
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback