Se flere på HITME.NO

Vilken fantastisk helg!

2010-03-2119:06:42
Skrivet av Sandra Edlund

Kunde inte ha blivit bättre än såhär!

Först och främst så var mötet med Bagge över mina förväntningar som ni säkert förstod efter mitt inlägg igår... blev inte riktigt som planerat... utan ännu bättre! :)

Spontant så följde jag med de under kvällen då de skulle äta och senare spela skivor på Harrys, testade en ny maträtt på Harrys som var så himla god! Där du själv tillagade ditt egna kött på en het stenplatta och så fick du välja tillbehör till det! Absolout det bästa jag ätit på Harrys någonsin och kommer gå dit snart igen :)

Innan maten tog vi oss förbi Grappa för några fördrinkar, hade valt ut några väl valda ord om Henrik som jobbar som bartender där och han levde såklart upp till mina ord! Alltid lika goda drinkar hos honom.

Självklart var det folk som skulle fotas tillsammans med Bagge och berätta om hur rolig han är osv. men det var ju ingen nyhet... hela hans liv är sådär och jag måste säga att han verkligen kan hålla humöret uppe trots att folk drar i honom hela tiden. Precis lika trevlig som man kan tänka sig!

Väl inne på Harrys spelade de skivor hela kvällen och först kom Karin och mötte upp oss och sen senare kom även Robban och Johan som suttit hemma och förfestat med Guitar Hero. Det blev den perfekta kvällen men när det stände var vi tvugna att släpa oss hemåt!

Vaknade med ett leende på läpparna och ser fram emot våra planer i framtiden! Känns verkligen som vi fick en bra kontakt och jag hoppas vi håller den! :)

Avslutade lördagen med att Karin och Henrik kom över på middag! Vi hade lagat hemmagjorda pizzor och Robbans Heta mexico inspirerade pizza vann över min parma/gorgonzola pizza!
Vem kunde ana det? Tror jag ska låta honom ta över i köket ;)

En perfekt lördag i lite lugnare takt än dagen innan vilket var skönt!

Men nu är det dags att återgå till vardagen och jobba inatt!

Just ja, självklart har jag hunnit klämma in en ny liten tavla också....



"Little Family"

Målad i akryl, älskar färgkombinationen av lila svart och gult.
La även till lite glitter som tyvärr inte syns så mkt på bilden.. Riktigt cool efftekt blev det :)
Lite mindre tavla med måtten 46 x 38 cm.


Kommentarer:
Postat av: Malin

Grymt snygg!

2010-03-21 | 19:45:54
Postat av: Sandra

Tack! :)

Postat av: Frida S

Hej Sandra och tack för idag! Synd på din parkeringsbot bara :(.. Den här tavlan var grymt snygg.. Nu efter vårt samtal i dag så blev jag själv lite sugen på att beställa en tavla av dig! Den här var grym och i större format och med lite ljusare färger skulle den vara perfekt för vår lägenhet! Men vi får prata mer om det! Kram kram

2010-03-24 | 20:58:07
Postat av: Sandra

Hej och tack själv! En mkt trevlig lunch, trots boten :(

vad kul att du gillar den här tavlan, tycker själv att den är väldigt söt också. Men då ska ni kanske ha lillen i det feminina formen! Och mkt större :) vi kan ju prata mer om det när jag kommer o hälsar på så får vi kolla färger o sånt!! Vad kul!



Hör av mig nästa vecka!



Kram kram

2010-03-25 | 02:36:42
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback