Se flere på HITME.NO

Vem är du?

2010-03-1700:09:28
Skrivet av Sandra Edlund

Håller på och förbereder lite förändringar inom mina bloggar och har lite frågor som jag skulle bli jätteglad om ni ville ta er tiden att svara på...

1. Vart i Sverige bor du som läser min blogg?

2. Hur hittade du hit?

3. Hur gammal är du?

4. Har du manligt eller kvinnligt kön?

5. Vad vill ni ser mer av mer av i min blogg? Ex: fler modellbilder, mer Ckrets kreationer, mer målning av tavlor och skisser, mer husprojekt, mer vardagsliv, mer modetips? osv...

Vore jättesnällt om ni ville skriva ner några rader... ni kan vara anonyma om ni vill det. Det är svaret på frågorna jag är ute efter :)

Tack på förhand!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Vill du veta info om mig? :)Jag vill att du ska skriva om ALLT!!!

2010-03-17 | 11:32:38
Postat av: Anonym

Stockholm, tjej.35års åldern.

Hittade din blogg genom bekanta.

Gillar att läsa om vad du gör om dagarna, alltså typ som det är nu. Vardagslivet, målandet och att du syr, hemmet och gubben:)

Lycka till:))

2010-03-17 | 12:48:03
Postat av: noomi

1. Vart i Sverige bor du som läser min blogg?

Eskilstuna <3 Nu i Nyfors, snart i Borsökna.



2. Hur hittade du hit?

Av en slump. Kanske via Boye, men jag minns inte...



3. Hur gammal är du?

32 i år



4. Har du manligt eller kvinnligt kön?

Female



5. Vad vill ni ser mer av mer av i min blogg? Ex: fler modellbilder, mer Ckrets kreationer, mer målning av tavlor och skisser, mer husprojekt, mer vardagsliv, mer modetips? osv...



Jag gillar din blogg eftersom du är så positiv, det märks att du njuter av livet! Jag kan känna igen mig i det, alla underbara sovmorgnar man kan ha som företagare och att livet faktiskt blir så som man vill och önskar. Det är härligt att läsa om driftiga människor med flow!

Berättelser om vardagslivet och husfixandet gillar jag också. Och det är alltid kul med bilder som visar det du skriver om.

Postat av: Anonym

Bor i E-tuna

Via gemensamma...

51 år

kvinna

Allt! Speciellt Blackie.

Gissar att jag inte längre är annonym...

Go girl!

2010-03-17 | 15:06:05
Postat av: Linda

1. Vart i Sverige bor du som läser min blogg?

Eskilstuna



2. Hur hittade du hit?

genom din sambo på fb



3. Hur gammal är du?

31



4. Har du manligt eller kvinnligt kön?

kvinnligt



5. Vad vill ni ser mer av mer av i min blogg? Ex: fler modellbilder, mer Ckrets kreationer, mer målning av tavlor och skisser, mer husprojekt, mer vardagsliv, mer modetips? osv...



tycker det mesta är kul att läsa om men ska jag välja några så är det dina målningar, husprojekt, vardagsliv :) gillar din blogg.

2010-03-17 | 20:37:05
URL: http://www.lindaelm.se/
Postat av: Sandra

Tusen tack till er alla som faktiskt svarade... Så tråkigt att fler inte kan ta sig tiden att svara :(



Men jag blev jätteglad när jag läste era inlägg! TACK!!

2010-03-18 | 11:34:39
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag läser din blogg nästan dagligen, Sandra! Jättekul att få se vad ni pysslar med, när man inte hinner ses så ofta :-)



Kram Ann & Svante

2010-03-18 | 11:51:14
Postat av: Anonym

1. sthlm

2. pokerforum

3. 24

4. man

5. mer vardagsliv, enkla saker man gör varje dag brukar vara mest intressant!

2010-03-18 | 19:24:12
Postat av: Gunilla Hardman

Såg ej detta tidigare.

Eskilstuna

Hittade bloggen via min dotter Karin

65 (snart)

Tycker det är hur kul som helst att läsa din blogg. Med allt du gör med kläder, tavlor och allt annat kul

2010-03-18 | 21:56:31
Postat av: Rebecca

Hej! Ledsen att jag är lite sen att svara, men here it goes!

1. Göteborg

2. You told me, tror jag :)

3. Fyller 28 (shiiit!)

4. Tjej.

5. Mer målningar :) (ingen surprise va?), husprojekt, vardagsliv... gillar den som den är!

Love you!

Kram din vän Rebecca

2010-03-18 | 21:56:56
Postat av: Jonna

Men gah, jäkla klantbulle man är. Surfar alltid med iPhonen och har helt missat detta inlägg, fatta bada när jag läste ditt senaste haha! Jag scrollar för snabbt med telen :)



Nu kör jag:



1.Stockholm

2.via blogg.se's sökfunktion som fanns förr. Sökte på folk i min ålder som bloggade i Eskilstuna och så såg jag dig - som jag ju definitivt visste vem du var ;-)

3.Fyller 25 i sommar.

4.Ung kvinna i mina bästa år!

5.Jag gillar att läsa om allt möjligt. Tycker att du har en bra variation mellan personligt och jobbrelaterat (Ckrets m.m). Älskar när du lägger upp bilder på huset, så himla fint! Till våren blir det väl mer Ckrets i denna bloggen oxå, det skulle vara kul! Du är himla duktig och det är kul att läsa för du är en inspirerande & positiv människa. Hmm... Vad vill jag se mer av då? Du är redan duktig på att lägga upp bilder på fina tavlor och dina fina bikinisar så kanske mer bilder från din vardag?



Är sjukt glad att vi lärde känna varandra mer personligt och att det har lett fram till en fin vänskap som jag är otroligt glad för. Även fast vi inte ses så ofta pga jobb, skola och 10 mil emellan oss så vet vi var vi har varandra. Otroligt skönt!



Puss på dig gumman!

2010-03-18 | 22:31:51
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Postat av: Anonym

1. Göteborg

2. 30 år

3. Minns ej

4. Kvinna

5. Husprojekt och vardagsliv

2010-03-18 | 22:43:18
Postat av: Efraim Barkbit

Sent svar, sorry..



1. Vart i Sverige bor du som läser min blogg?

Eskilstuna



2. Hur hittade du hit

Tror det var att vi har någon gemensam bekant



3. Hur gammal är du?

33



4. Har du manligt eller kvinnligt kön?

man



5. Vad vill ni ser mer av mer av i min blogg? Ex: fler modellbilder, mer Ckrets kreationer, mer målning av tavlor och skisser, mer husprojekt, mer vardagsliv, mer modetips? osv...



Gillar att läsa om ditt liv, dina projekt, ja livet i all allmänhet. Man är ju lite avundsjuk...milt sagt!

2010-03-18 | 23:18:30
Postat av: Sandra

Oooohhh.. fler svar! Glad jag blir :)

2010-03-19 | 00:16:29
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ännu ett sent svar:

1. Strängnäs

2. Av en slump

3. 28

4 Kvinna

5. Gillar din blogg för du har en sån härlig blandning. Vill läsa mer om din vardag, blackie, målning, husprojekt o anders bagge! ;) Framförallt är det en härlig glädje i ditt skrivande som gör mig glad. Keep it up!

2010-03-19 | 13:54:17
Postat av: Anonym

1. Eskilstuna

2, Facebook

3, 28

4, kvinna

5, Mer målningar, privatabilder och historier. Älskar din Ckrets blogg oxå=)

6, Du är snygg, driven och har humor. Din blogg gör en glad och man får massor med inspiration vad det gäller inredning, bikinis och Målningar till hemmet.

You Rock!

2010-03-19 | 15:40:38
Postat av: Doris

1. norr om dig :)

2. hm, minns faktiskt inte, mååånga år sen nu...

3. äldre än dig... :)

4. male

5. Faktiskt som den är, din blandning är just fullträffen. Att du är kreativ med flow som någon skrev, oavsett om det är målning, systugan, eller huset, så är det din (o Robbans) kreativa sidor och fina resultat som jag tror alla gillar att läsa om. Sen att du även visar o skriver om vardagens små ting, varvat med mänskliga känslor, mellan fina målningar o mysiga braskaminer, är just den härliga blandningen som lämnar ett inre leende varje gång man lämnar sidan :)



Keep it up Girl!

2010-03-19 | 20:46:36
Postat av: Anonym

1. mellansverige

2. oj det var länge sen, har kommit tillbaka då och då sen dess, du skriver så underhållande.

3. 30

4. Kvinna

5. mer av allt, det är en skön mix av vanliga tjejen, flickvännen, husägaren, designern, konstnären och entreprenören! Du är verkligen en superduktig tjej!



Keep going!

2010-03-19 | 23:21:56
Postat av: Emily K

Hej gumman,

vi är ju kompisar från förr så därför läser jag din blogg m jämna mellanrum, Emily, 27, sthlm =), tycker din blogg är rolig att läsa om allt du gör och få se din kreativitet i allt du skapar, fortsätt i samma stil, Puss & Kram Em Kvick

2010-03-20 | 17:46:56
Postat av: Ann

1. Vart i Sverige bor du som läser min blogg?

Eskilstuna

2. Hur hittade du hit?

Minns ej,,, kanske via emmas blogg för länge sen

3. Hur gammal är du?

27

4. Har du manligt eller kvinnligt kön?

Tjej

5. Vad vill ni ser mer av mer av i min blogg? Ex: fler modellbilder, mer Ckrets kreationer, mer målning av tavlor och skisser, mer husprojekt, mer vardagsliv, mer modetips? osv...

Allt är intressant :)

2010-03-22 | 22:43:58
Postat av: Jenna

Jag är lillesyster till Jonna Grundström, så hittade din blogg via henne och mummi&muffa. Jag bor i eskilstuna och är 17 år :) Jag tycker du har en bra variation på allt!. Jag älskar dina tavlor. Om du fortfarande målar om ett-två år så har du en köpare här !

2010-03-29 | 11:07:42
URL: http://jennaellenmikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback