Se flere på HITME.NO

Jobbiga dagar...

2010-03-2614:39:32
Skrivet av Sandra Edlund

Jag lever mitt liv varannan vecka känns det som! Betyder det att jag lever hälften så länge som alla andra?

Mitt heltids jobb tar musten ur mig och får mig att bara ligga platt fall från dag till dag. I natt var en sån dag och nu ligger jag utslagen på soffan och orkar ingenting...
Men trots de jobbiga arbetspassen så tycker jag vi får det att funka ganska bra ändå. Det är ju ganska lätt att hårt arbetande blir en irritation och låter det gå ut över varandra.
Men det är inge kul när jobbet får en att helt enkelt bara vilja dö och inte orka klä på sig knappt. Låter inte så hälsosamt... Jobbet ska vara en del av ditt liv... inte TA ditt liv!

Jobbet påverkar även privatlivet. Varannan vecka hinner jag knappt prata med min sambo. Hela den här veckan har vi gått om varandra och hinner knappt hälsa på varandra innan jag ska iväg.
Vi har 3 timmar som vi hinner ses innan jag ska iväg och planerar han eller jag då något annat efter jobbet så ses vi inte alls...
Han jobbar så duktigt med vårt badrum hemma och är snart klar med de infällda spottarna, dottarna och högtalarna. Så denna vecka har det varit väldigt lite socialt umgänge mellan oss...



Såhär ser det ut än så länge :)

Men förhoppningsvis är det klart tills på lördag och då ska vi fira det och äntligen umgås lite! :)

Känns som jag är väldigt negativ just nu och det kan nog stämma... är väldigt besviken på mig själv bara... Har skrivit om det på Ckrets.

Men nu har jag fått ur mig lite av mina negativa känslor så nu kan jag börja tänka positivt och blicka framåt!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag saknar dig iaf väldigt mycket de veckorna du jobbar :) Håll ut snart kan du leva helt på din talang gumman :)

2010-03-26 | 22:29:51
Postat av: Sandra

Så söt du är! Men visst är det tråkigt att gå i ide varannan vecka! Jag hoppas du har rätt ;) kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback