Se flere på HITME.NO

Väninna i stan!

2010-03-2419:09:40
Skrivet av Sandra Edlund

Idag kom en god vän på besök till stan! Vi tog en lunch och pratade ikapp om vad som hänt sen sist! Vissa vänner träffar man alldeles för sällan...

Men det är alltid lika trevligt att träffa denna tjej! Vi lärde känna varandra genom vårt turnerande och har varit med om både det ena och det andra och har många goda minnen som man kan blicka tillbaka på.



Jag och Frida på Gotland 2007, mkt roliga minnen därifrån :)

Idag har hon sin lilla söta knodd som växer och växer och blir mer lik sin mamma! Såå jäkla söt unge, inte det minsta blyg och jag tror ingen gick miste om att hon var där på restaurangen, Thai Classic, där vi var och lunchade.

Jag glädjs med denna tjej och lämnade av henne på stationen med ett leende och begav mig hemåt!
Men det var inte bara ett leende jag hade på läpparna när jag kom hem, även en stor canvasduk i storlek 1,4 meter x 5 meter hade jag med mig hem!

Häääär ska det måålas! :)

Beställde denna duk förra veckan och nu hade den kommit in! Fick direkt massa ideer och vill börja måla men först så måste jag avsluta mina påbörjade projekt som står i min "atelje"

Men nu ska jag göra något stort och snyggt till vår vägg vid trappan! Kommer bli stort stort STORT! ;)




Kommentarer:
Postat av: Christian

Härligt, Men i år får vi hoppas att svenskarna vinner bara. Men det ska bli skoj på Ullevi :)

Postat av: Sandra

Ja det får vi hoppas!



Ullevi är alltid roligt! Härlig stämmning :)



2010-03-25 | 13:32:48
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback