Se flere på HITME.NO

Underbara vårmorgon?

2010-03-0510:29:32
Skrivet av Sandra Edlund

Vågar man kalla detta en vårmorgon? Känner hur solen värmer en genom fönstret när man vinklar lamellerna i sovrummet, går ut mot vardagsrummet och låter mig värmas av solen ännu mer. Öppnar altandörren och hör till och med fåglar kvittra. Hade jag stängt dörren igen och stängt ögonen hade det kunnat vara grönt ute och en dag i juni!
Men istället är det fortfarande vitt ute och säkert minusgrader! En helt underbar vår/vinterdag då?

Satte mig på övervåningen och satte igång denna blogg och njuter av solen som lyser in i rummet och utsikten där himlen är blå och snön ligger fint över sjön!



Ut ur högtalarna spelar jag Rihannas nyaste Album! Hon är verkligen grym, älskar hennes klara röst, hennes ögon, hennes profil hennes hår och hennes outfit i denna video:





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback