Se flere på HITME.NO

Tiden är min största fiende...

2010-03-2222:37:47
Skrivet av Sandra Edlund

... som jag just skrev om på Ckrets bloggen så är tiden min största fiende just nu!

Finns så mkt att göra och planer som ska fullföljas och samtidigt som jag älskar det så vet jag inte när jag sist bara kände att jag skulle VARA!

I mitt huvud finns det alltid saker o ting att göra, men jag antar att det är en del av livet när man ska jobba med kreativa saker. Vart jag än går, vad jag än ser så växer det fram idéer i mitt huvud. Är det inte tavlor så är det klädesplagg.... eller så är det nya idéer :)

Men jag klagar inte, bara att jag kom på mig själv med att inte haft en "bara vara" stund på länge. Men den stunden skulle jag nog tröttna på ganska fort ändå så ;P

Jag har så mkt planer i framtiden att jag snart spricker!!!!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback