Se flere på HITME.NO

The blind side...

2010-03-1900:31:02
Skrivet av Sandra Edlund

Ooohhh.. ännu fler svar! :) Det glädjer mig! Fortsätt gärna och svara om ni sett det senare och har tid att svara!

Sitter och funderar en hel del som rör bloggen och därför blir jag jätteglad när ni svarar så jag vet hur jag ska gå tillväga! :)

________________________________

Nåväl... idag har jag tagit det ganska lugnt och bara varit! Det har varit så mkt energi i mig att jag vaknat och nästan känt en inre stress av något slag för att det är så mkt jag vill göra.

Men samtidigt när jag tar det lugnt så blir jag så rastlös... så vad gör man då! Jo, som tjej så åker man och SHOPPAR! :) Vilket jag gjorde, blev mer än jag trodde... gick loss på associargrejer och vips så åkte det med lite singstar också då Baby införskaffat sig PS3 och Guitar Hero :)

Men just nu när jag inne på ringar och armband! Massa sånt blev det :)

Avslutade denna dag med denna härliga film. En sån där film man blir rörd av och mår bra av att se. Baserad på en verklig händelse och det glädjer en att veta att det faktiskt finns sånna fina människor!



Helt klart en film ni vill se!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback