Se flere på HITME.NO

Tavlan som klär vårt vardagsrum

2010-03-0820:30:15
Skrivet av Sandra Edlund

Jag har lovat att lägga upp en bättre bild på tavlan jag målade som just nu klär vårt nymålade vardagsrum.



Storlek 80 x 100 cm och målad i akryl!

Färgerna valde jag för att de skulle gå ihop med de 2 små tavlor jag målat med maskulin för sig och feminin för sig som gick i svart, vitt, gråskalor och brunt, bronze och beigeskalor.
De tavlorna ska även hängas upp i vardagsrummet har vi planerat.


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Jättefin!!! En sån skulle jag vilja ha! :) Ska snacka ihop mig med Christian om storlek och allt och sen återkommer jag till dig. Ok? Kram!!

2010-03-10 | 20:34:07
Postat av: Sandra

Gör så!! Det går jättebra :) Kraaam


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback