Se flere på HITME.NO

Smaken är som baken!

2010-03-0819:05:42
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter i fotöljen och myser i väntan på att äta lite mat. Sen blir det till att jobba. Skönt att få sitta ner lite... trots att jag suttit hela dagen.. Men inte i den bästa ställning då jag suttit och hukat mig över canvas dukar!

I timmar har jag suttit och målat målat målat... Blev lite bitter då det inte gick någe bra först. Sen tyckte jag att jag hittade känslan då jag målade en profilbild av kvinnokroppen och manskroppen som passar jättefint ihop.
Så jag lägger fram de tills Baby kommer hem från jobbet för att han ska få säga vad han tycker och han kommer upp på övervåningen och går förbi mina "fina" målningar... och går vidare till mitt misslyckade projekt och vrålar att han älskar den!! Hahaa... tror ni jag blev lite paff! Haha...

Man kan ju säga att smaken är som baken tydligen!

Har ännu inte fotat av tavlorna men tänkte att jag kan bjuda på en bättre bild av tavlan som Henrik fick i lördags! Den var ju ganska mörk och suddig.



Den är 90 x 90 cm och målad i akryl färger!

Nu ska jag äta lite mat! Puss på er!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback