Se flere på HITME.NO

More paintings

2010-03-1900:40:59
Skrivet av Sandra Edlund

Min kära sambo älskar just denna svarta konst, där saker och ting ska vara så mörkt som möjligt och se så skrämmande ut som möjligt!

Vilket skälvklart inspirerar mig en gnutta så ibland får jag för mig att testa lite och efter att ha inhandlat nya dukar och nya färger + massa annat krims krams jag hittar så fick jag fram denna tavla som jag sen gav till honom.



"Bleeding Face"

Han jublade av förtjusning iaf! Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker...

Men då han beslutade sig för att sätta upp även denna så valde jag att göra en matchande tavla i samma färger som kunde göra det symetriskt på väggen.

"Burned Alive"

Riktigt dåliga bilder tyvärr... men ni ser någorlunda hur de ser ut iaf. Den här andra tavlan blev riktigt scary då man får känslan av att någon brunnit inne och försöker ta sig ut.

Som sagt den dåliga bildkvaliten får inte riktigt fram känslan i bilden....... själv fick jag marrdrömmar i natt efter att ha målat den...

Men jag är ju en riktig vekling också ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback