Se flere på HITME.NO

Joooorååå sörrrni! Jag har blivit med lugg! :)

2010-03-3100:47:05
Skrivet av Sandra Edlund

Var dags att jag gjorde något "galet" med mitt hår! Har ju sett alldeles för likadan ut väääldigt länge nu så jag tänkte att jag testar luggen. Blondie som jag är gillar jag det och bestämde mig för att inte göra någon radikal hårfärgning. Nu till sommaren vill jag ju att mitt blonda naturliga (pssss) hår ska blåsa i vinden... :P

Har inte tagit den där perfekta egobilden än med min nya lugg men jag bjuder på en ego bild från tidigare idag då jag speglade mig i bilen. För vart har jag INTE speglat mig idag!?! ;)



Mina härliga töntglasögon fick ni på köpet också!

Var tvungen att fira min modighet med att bjuda ut min käreste på middag på HåPe's.



Gillar verkligen deras nya meny och det lär bli väldigt många besök där i somnar när uteserveringarna kör igång känner jag! That's a promise!!
Deras service och lyx genom att lägga upp så snyggt på tallriken älskar jag! Inte slafs hafs här inte! Det ska kännas luxurious...

För att toppa denna dag har jag just målat lite på min pågående tavla! Äntligen kan jag börja lägga lite känslor i tavlan. Allt grundarbete känns väldigt stelt och tråkigt... men det är NU det roliga börjar! Så små detaljer kan göra så mkt!

 



Dåliga bildkvaliteer som vanligt med iphone mitt i natten... Men desto roligare att visa det slutliga resultatet sen :)

Good Night My Friends! :)



Kommentarer:
Postat av: Jonna

Jättefint gumman! :-)



Min lugg har blivit lång nu, men nu blev jag sugen på att klippa den igen när jag såg din fina! More pics! :-)



Glad Påsk! Puss

Postat av: Sandra

Tack sötis!



Känns jättebra med lite förändring :) Fler bilder har du ovanför här.. hihi... EGOPICS to the people! ;)



Glad påsk och ha så kul i Jorm! Puss o Kram

2010-03-31 | 14:17:15
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback