Se flere på HITME.NO

Ingen höjdardag! :(

2010-03-1214:33:38
Skrivet av Sandra Edlund

Vaknar och har en sprängande huvudvärk efter natten slitiga arbete...

Går upp och ser mig i spegeln... jo, jag tror nog faktiskt att jag fått en ny rynka i pannan!
I alla fall så är jag blek som ett spöke nu igen, tänk att en bränna kan försvinna så fort och göra så mkt!
Håret är fortfarande bara provosoriskt fixat, när ska jag ta tag i det hade jag tänkt?

Hela kroppen gör ont när jag rör mig och jag känner att jag bara vill sjunka genom jorden just nu. Inte en sån där toppenfredag man hoppats på direkt!

Nej istället ska jag in tidigare till jobbet och jobba ännu flitigare ;)

Hade hoppats på att få komma ut och göra något då Baby var ledig på dagen också men han hade annat han skulle fixa med :( Så jag satte mig bakom symaskinen för att försöka göra lite nytta iaf... hur gick det tror ni? Just det!

Vissa dagar är bara inte vad man hoppats på...

Men jag delar med mig av en målning jag gjorde häromdagen som jag tyckte blev OK.





Kanske ska sätta mig med penseln istället och se om det går bättre... fast det vette fan... Går det åt helvetet också så knäcks jag väl totalt!

Bäst att bara ligga still o inte göra något kanske..?


Kommentarer:
Postat av: Karin

Usch gumman!! Sådana dagar är inte roliga. Snart har du mig där ute på landet så vi kan hitta på saker :) Saknar dig! Kram

2010-03-13 | 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback