Se flere på HITME.NO

I'm lovin it!

2010-03-2923:47:37
Skrivet av Sandra Edlund

Hela dagen har jag bara gått med ett leende på läpparna! Vet inte riktigt varför men jag vaknar och känner lycka just nu. Älskar vårt hus och gå och plocka med allt möjligt! Funderar på hur vi kan göra vårt hus ännu finare hela tiden. Får helt enkelt aldrig nog av att inreda vårt älskade hus.

Men hur gärna Baby än vill flytta upp vårt sovrum så måste vi avsluta projekt badrum först... och det hade ju varit avslutat för länge sen om inte Baby fått så ont i axeln att han knappt kan röra sig.
Så idag gjorde jag slag i saken och kämpade med att hjälpa till för att sätta upp högtalarna! Jobbigt men så värt! Sååå mysigt med musik när du bubblar! :)

Jag är jättenöjd med jobbet han gjort i badrummet, nu är det bara listerna som ska upp sen så är det klart!

Förutom att gå runt och le så har jag tagit tag i penseln och målat lite idag.

Blev en tavla jag kallar "Sainter"



Jag älskar att leka med detta mönster och färgkombinationer, har redan börjat med ännu en ny....

Målad i akryl med färgerna: svart, vit, röd och lite guld...


Kommentarer:
Postat av: Meril

Jättesnygg Sandra! En ny favorit ;0)

2010-03-30 | 13:51:32
Postat av: Sandra

Tack Meril! Känns som jag fastnat lite i mönstret bara... Måste tänka lite annat också :)

Men det kommer...

Postat av: Meril

Du är ju i alla fall kreativt produktiv! Jag har fastnat i motivet - FÅR......med bara en tavla gjord. Vet inte om man kan kalla det för att fastna? Hmmm....

2010-03-31 | 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback