Se flere på HITME.NO

Min tavla i Anders Bagges vardagsrum!?!

2010-03-0214:53:23
Skrivet av Sandra Edlund

Igår satt jag som så många andra kvällar/nätter och var lite kreativ. Jag är natt människa och tycker det är mysigt att sitta om nätterna och bara skapa!

På måfå började jag måla på en liten canvas som resulterade i detta:



Som vanligt la ja gupp en bild på facebook för att hoppas på att få någon feedback på vad folk tycker! Vad jag inte räknat med var att Anders Bagge som jag har som vän på Facebook skulle maila mig och fråga om den var till salu!!!

Blev lite paff och misstänksam på om det verkligen var han som var Anders Bagge eller om det bara var någon skojare som låtsades vara han. Men efter några mail fram och tillbaka så ringde han upp mig och vi pratade! Så jovisst var det han allt! :)

Heeeelt gaaaalet, tror inte riktigt att det är sant än! Men han hade sett tavlan och fastnat för den och då han tror på ödet (som han sa) så kände han att "den ska jag ha"
Men eftersom tavlan är så pass liten 45x50 så ville han att jag skulle måla en liknande fast mkt mkt större till hans vardagsrum som han just nu håller på och renoverar! Tror inte att denna lilla 45x50 cm tavla skulle göra sig så stor i hans 8 meter höga vardagsrum ;)

Han skulle leta upp en canvas som passar där han tänkt att den ska hänga, bakom hans flygel! Sen ska jag dit och få en känsla av rummet så jag kan måla något som passar in!

Jag är såååå glad att jag inte kan sluta hoppa runt i huset!

SJUKT KUL!!! Han är ju så sjukt rolig, ser verkligen fram emot detta projekt!! :)

En titt in hemma hos honom som gick på tv för ett tag sen:



Kommentarer:
Postat av: Ann

Du är amazing Sandra! Vi blir inte förvånade!

Grattis :-)



/ Ann & Svante

2010-03-02 | 19:33:25
Postat av: Karin

Är såååå glad för din skull gumman :) Vilken granne ja har :)

2010-03-02 | 19:41:22
Postat av: Sandra

Fasen vad skojjjjjj:)))))))

2010-03-02 | 20:23:32
Postat av: Sandra

Fasen vad skojjjjjj:)))))))

2010-03-02 | 20:23:56
Postat av: Gunilla Harman

Helt otroligt. Vad du är duktigt. och vilken fjäder i hatten när man blir uppmärksammad. Snart behöver du inte jobba natt! Utan bara vara kreativ. Får väl beställa en tavla, för snart är du känd och då blir det dyrt. Kram

2010-03-02 | 22:38:44
Postat av: Sandra

Tack så mkt allihopa för att ni glädjs med mig :) har svävat på moln hela dagen här :)

får hoppas allt går vägen också!



Kram på er!!!

Postat av: Rebecca

Men shit vad coolt!!! Jag vill också beställa en tavla av dig! Som sagt, innan det blir för dyrt :-) Kan man göra det?? Kram sötis

Förresten ska jag hem om två veckor, kanske kan titta förbi hemma hos dig då? Om du e hemma. KRAM

2010-03-06 | 19:56:03
Postat av: Sandra

Självklart kan du det! :)



Hör av dig när du är hemma så hoppas jag att vi kan ses då! Vore jättekul om du kom o hälsade på här i huset :)



KRAM

2010-03-10 | 15:47:42
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: maja

måste bara fråga hur blev du vän med bagge? skulle gärna vilja de men de går nt så bra, heh

2010-09-13 | 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback