Se flere på HITME.NO

Härliga överraskning!

2010-03-0410:48:36
Skrivet av Sandra Edlund

Skrev just som status fält på min Facebook att jag har så mkt positiv energi! Vilket verkligen stämmer... hallå! Titta på klockslaget och inse att jag inte varit uppe så här tidigt på länge ;)

Jag vet att det inte är tidigt... men för en nattmänniska som mig är jag imponerad! Man har svårt med motivation att gå upp en morgon när du inte har något att göra bara för att gå upp.

Men idag känner jag att jag har massor av saker som jag vill göra så det var min motivation :)

Hela dagen igår gick i Ckrets anda då jag både satt och färdigställde en beställning + åkte till Uppsala för ett möte med min otroligt efterlängtade webshop som måste upp!! :) Har skrivit mer om det på Ckrets bloggen såklart! :)

Var inte hemma förrän efter midnatt igår och när jag öppnade dörren fick jag en chock då min kära sambo målat om vardagsrummet och min härliga tavla satt där istället :) Vilken överraskning!



Tavlan som satt uppe är den stora feminia/maskulina tavlan jag pratat om tidigare... än var jag inte ritkigt nöjd med den men tydligen var någon annan den eftersom den hängdes upp :)

Du är super älskling! :)


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Åh, denna gillar jag! Kan du inte lägga upp en tydligare bild av den? hur det ser ut på väggen. Nån liknande sån kanske du kan göra en till av till mig? Fasen kvinna, du kommer bli rik ju :-) Kramis

2010-03-06 | 19:58:56
Postat av: Sandra

Självklart ska jag lägga upp en bättre bild så du får se! Blir så glad när ni gillar mina verk och jag kan självklart göra en liknande till dig!



Jag hör av mig till dig så får vi prata mer :) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback