Se flere på HITME.NO

En dag ur mitt liv...

2010-03-0712:39:17
Skrivet av Sandra Edlund

Guuud vad trött jag är! Skulle behöva sova några timmar till men det var en liten vovve som inte tyckte att jag skulle få sova i morse. Hon är heeelgalen på mornarna. Ibland vaknar jag av att hon lägger sig på mig... och någon dag la hon sig på mitt huvud!!! Knäpp? Varför gillar hon inte att jag sover?

Så summan av detta är nog att jag sovit alldeles för få timmar då det kommer bli en tuff natt på jobbet i natt...

Men det är framtiden!

Gårdagen var helt underbar! Vädret gör att man blir så glad, solen skiner och det är ljusare om dagarna! Jag har vaknat "tidigt" nästan hela veckan och igår vaknade jag av att Baby gjort iordning fruskost med scrambled eggs och massa annat gott! Bara att sätta sig till bords och njuta! :)

Sen tog vi oss en promenad i det härliga vädret med Blackie, gick förbi grannarna Hardmans och tittade hur det gått för de i veckan. Börjar hända saker därborta nu! Riktigt roligt... blir ju så fiiiiint! :)

Inspirerade av deras husbygge, tog vi tag i vårt egna badrum när vi kom hem med att sätta ihop badrumsskåp vi köpt på ikea tidigare och satte upp hyllor och annat som behövdes!

Blev jättebra och nu är det bara några få grejer som ska göras sen är vi nöjda :)

Hela den här veckan har Robban varit så otroligt duktig på att ta tag i saker och ting i hemmet! Som jag skrev tidigare så målade han om vardagsrummet när jag var i Uppsala, en annan dag tog han tag i kontoret som vi skjutit upp sen vi flyttade in och nu så fixade han så fint i badrummet! Blir så glad över din energi älskling!

Själv har jag lagt mer tid på att skapa konst den här veckan... är det inte på tavlor så är det naglarna :)
Passade på att fixa både hår och naglar innan vi skulle iväg på middag hos Hardmans för firande av Henrik som just fyllt år!



På beställning hade jag målat en tavla som Karin ville ge Henrik då han nämt att han gillade mina feminina och maskulina tavlor.

Så jag mixade ihop det med de färger de tänkt i det nya huset och gjorde något jag hoppades på att de skulle gilla och jag tror det blev lyckat!



Henrik såg glad ut när han såg tavlan iaf :)

Har fått flera beställningar på förfrågan och jag kan knappt bärga mig från att börja måla!

I LOOOVE IT!!! :)



Kommentarer:
Postat av: Jonna

Men Blackie då! ;-) På ditt huvud liksom. Hon är ju ingen chihuahua direkt!



Den där tavlan som Henrik fick var sjukt fin!!!! Du är så duktig :-)



Puss!

Postat av: Sandra

Nej men hon verkar tro det ibland :) Haha...

Kul att du gillade tavlan, det gjorde de också vilket glädjer mig!



Ang. det preliminära datumet vi bokade så var det inga problem med Robban, men Karin och Henrik kunde inte då så frågan är om vi ska ta ett annat när vi alla kan eller om vi ska köra ändå? Har du pratat med Mattias?



Puss!!

2010-03-08 | 18:44:08
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Jonna

Såg din kommentar!



Mathias var absolut på den 27:e, vad synd att Karin och Henrik inte kan då! Ja, frågan är om vi ska ta det när alla kan. Vore verkligen kul eftersom alla varit i Mexico. Och Mathias tycker ju alltid att det är kul att träffa Liverpool-kompisar hahah!



Vi är borta påskhelgen och jag är ledig jämna helger! Så kolla med Karin och Henrik vilka helger som passar er 4, och kom med ett förslag! Okej?



Pussar!

2010-03-08 | 19:29:31
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback