Se flere på HITME.NO

Ååååhhhhh!

2010-03-2914:36:29
Skrivet av Sandra Edlund

Såååå skön måndag och jag är heeelt ledig! Har inte gjort någonting idag förutom att badat i flera timmar, medans jag läst massa skvallertidningar och bara varit!

Sen har jag satt igång en tvättmaskin och nu så sitter jag bara och myser med min sötnos till vovve i soffan!

Helgen var jättetrevlig hemma hos Ida och Daniel. Det var drinkar och guitar hero på schemat och sen gick vi ner till stan och skulle ta oss en drink, men istället blev det maaaat! ;)

Daniel var så snäll och hämtade oss under lördagkvällen att vi kunde ta oss några fördrinkar hemma medans vi fixade iordning oss.



För en gång skulle la jag ner lite tid på make up och hår. Synd att man inte gör det oftare när jag ändå har ett sånt härligt dressingroom. Trivs väldigt bra därinne! :)

Tidigare på dagen hade både jag och Baby köpt oss nya par skor som vi tog oskulden på. Kul med shopping, inte så ofta man lägger pengar på annat än husbygge nuförtiden känns det som. Eller vad säger du Baby! ;)

En bild som Ida tog under kvällen :)

Det var en perfekt kväll efter en hård vecka! Trevligt umgänge och lagom takt på festandet! Men det var riktigt skönt att komma hem och somna gott i sängen efter allt. För sen på söndagen skulle jag iväg och jobba igen...

Så ni kan förstå varför jag tycker det är så skönt att vara hemma och bara VARA just nu! :)



Kommentarer:
Postat av: Pernilla

vilken fin tubtop! vart har du köpt den?! :)

Postat av: Sandra

Den är köpt på Bik Bok förra sommaren! :)

2010-03-31 | 21:05:29
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback