Se flere på HITME.NO

Vill inte ta farväl...

2010-06-0220:01:59
Skrivet av Sandra Edlund

Om jag bara kunde vrida tillbaka min tid innan jag nonstop stressade ihjäl mig inför SATC, girls night out festen. Releasen för Ckrets som jag såg fram emot så mycket. Jag såg bara till mig själv och försummade allt runtikring...
Det som skulle bli så kul slutade i den absoluta motsatsen...

Jag har förstått att jag uppfattades som en väldigt elak och arg människa att samarbeta iom detta och sårat människor som jag tycker väldigt mkt om och nu är en vänskap förstörd som jag värderade väldigt högt.

Jag kan inte annat än att se tillbaka på det och förstå att detta var inte värt en förlorad vänskap.

Men att följderna på det var att jag även skulle försumma det närmaste jag har i familj kunde jag aldrig tänka mig. Men om jag inte ens kan minnas den sista tiden som varit, hur ska jag då kunna veta vad jag gör fel?

Utan att gå in på detaljer så är jag den mest sorgsna människa just nu och vill inte vara ledsen längre...


Men imorgon ska jag ta hej då till en person jag verkligen skulle behöva just nu... Det kommer bli ledsamt om något...

Jag vill inte ta farväl....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback