Se flere på HITME.NO

Härliga sommardag!

2010-06-3013:19:59
Skrivet av Sandra Edlund

Bäst att sitta inne och surfa lite medans solen lyser med sin frånvaro. Det har varit så himla fina dagar att man knappt vill sitta vid datorn. Tror fler känner som jag...

Igår var det heldag med aktiviteter då jag tog mitt pick och pack och gjorde Åsa och Camilla sällskap vid poolen hos Åsa!



Inte helt fel och bara ligga och gassa vid poolen. Varmt satan var det men poolen svalkade skönt!



Camilla chillar i poolen...

Efter några heta timmar så var jag tvungen att lämna sällskapet för att åka hem och ta en dusch innan jag och Baby skulle iväg till grannarna Nader och Emma som bjudit in oss och familjen Hardman till grillning :)

Mkt trevligt initiativ!



Nader var så hungrig att han knappt kunde vänta till köttet var grillat :)

Vi åt så mkt gott och så avslutade vi måltiden med lite daimkaka. Gud vad gott det var! :)



Tyvärr var jag tvungen att lämna sällskapet lite tidigare då jag skulle iväg till jobbet :( Det är verkligen nackdelen med att jobba kväll/natt. Att man missar alla härliga sommarkvällar...

Men jag tar igen det under semestern sen :)


Jag vill aldrig att denna sommar ska ta slut!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback