Se flere på HITME.NO

Midsommardagen, 2010

2010-06-2813:32:27
Skrivet av Sandra Edlund

Dan efter midsommar åkte vi hem till Åsa och Henrik som bjöd in till lite härlig grillning och umgänge!

En perfekt sommardag med flera aktiviteter. Åsa och Camilla hoppar hopprep med dottern till värdparet, Isa.



Inte nog med det utan efter ett tag var det dags att ta ett dopp i deras pool. Hon blev så söt i sin bad outfit :) Allt i rosa såklart :)



Jason hade sin snygga outfit med sig :) Flytväst.. ;)



Härligt altan häng med ett härligt gäng! Gillar verkligen dessa människor. Så himla enkla och himla roliga :) Många skratt på altanen blev det :)



Vi tog med oss vår dotter; Blackie! :)





Henrik stod för manligheten... 4 brännare!!! ;)



Medans den andra manliga halvan stod för chillningen....



Den sista manligheten stod för underhållningen!! Hahaha...



Sjukt kul o se på hur Johan akrobatiserade sig på studsmattan... eller kanske ännu roligare om man bara lyssnade! Hahaaa..



Han hoppade så högt att han hoppade ur bild! Haha!! *humor*



Så roligt att jag var tvungen att testa själv... Premiärhoppet! Var så kul att jag höll på o kissa på mig. Camilla trodde mig inte riktigt så hon var tvungen att testa hon med!



"Take me out of here!!!"



Hahhaa.... inte kissa på sig!!! :P



Camilla hoppade för kung och fosterland! :)



Det var en så himla mysig kväll med massa god mat och alla dessa olika röror som fanns på bordet! Trodde jag skulle dö när jag smakade dragonsåsen! Bland det godaste jag någonsin ätit! Måste testa det själv någongång! Se om jag kan lyckas lika bra som Åsa :)



Där satt vi halva natten och bara umgicks. Lagom tempo för att vara dagen efter midsommar...

Fler sånna kvällar, TACK!


Kommentarer:
Postat av: Åsa

Det var en helt fantastisk kväll och det kommer garanterat att bli fler av dom oroa dig inte!!! Tack för att ni var med o gjorde den så lyckad. Kram i massor

2010-06-28 | 20:08:03
Postat av: Sandra

Tack för att vi fick komma! Supermysigt hade ni och vi kommer gärna fler gånger :)



Ses imorgon kanske redan ;) KRAM


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback