Se flere på HITME.NO

Vinn en av mina tavlor!

2010-07-0115:09:47
Skrivet av Sandra Edlund

Det är lite mulet ute och jag sitter bakom dumburken. Ganska avslappnande att sitta inne faktiskt. På något sätt känns det ganska skönt när man "får" vara inomhus och inte behöver svettas ihjäl ute!

För visst är det så att sommaren är alldeles för kort för att sitta inne när det är fint väder. Då vill man passa på och ta vara på den och nu när man bor i hus och det är så enkelt så vågar man inte annat än vara ute när solen skiner...

Men både idag och igår har jag fått lite uträttat vid dumburken. Jag får ju inte glömma att jag faktiskt har ett företag att marknadsföra hela tiden också. Massor av saker som måste fixas med hela tiden!

Men igår slog jag igång en tävling där man kan vinna en av mina tavlor jag målat. "Ti Amo Mi Amore" heter den och ser ut såhär:



Vill ni vara med i tävligen så kika in på Ckrets Bloggen :)

Nu ska jag ta vår söta hund och gå en promenad!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback