Se flere på HITME.NO

Underbara dagar hos Åsa och Henke!

2010-07-0912:52:20
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit många galet roliga dagar ute hos Åsa och Henke de sista dagarna. Har man pool så får man nästan skylla sig själv ;)

Nej, det är ju faktiskt inte därför vi hälsar på. Inte för min del iaf... jag badar ju knappt ändå! :P Deras hem är allas hem skulle jag vilja säga. Vi fick just höra storyn om hur länge sen det var de var ensamma en endaste kväll och vi fick inte alls dåligt samvete för att vi gjorde de sällskap ännu en dag! :P

De är 2 underbara människor som är så sjukt roliga. Vad vi skrattade när de hade olika versioner av allt igår. "vi har inte riktigt pratat ihop oss"

Jag låter bilden tala för sig själv! :)



Haha... så rolig att jag dör!

Det börjar alltid med att vi bara ska ut för att kolla läget men slutar alltid i hela dagar med underbar grillning och underbart umgänge.

Robban fick agera "pappa" åt lille söta Hugo som var där när vi kom igår. Han var nog inte lika road som Robban var...





Jag roade mig genom att hoppa i studsmattan igen. Isa gjorde mig sällskap :)





Efter ett tag fick Robban ta över och leka "popcorn" med barnen! Dvs. man ska sitta och hålla i stortån medans de andra hoppar så han poppas som ett popcorn :)



Hugo fick gunga med Camilla i gungan!



Efter allt studsande i studsmattan var det dags att svalka sig i poolen. Isa visar hur man rockar i poolen :)



Nea myser i pappas knä :)



Isa och Nea är verkligen så himla underbara barn. Har nog aldrig varit med om ett par snällare barn. Nea måste vara världens enklaste barn att ha hand om. Säger jag som bara träffar henne under dagarna. Men hon gnäller aldrig och är så van vid att alla bär och leker med henne. Sen att hon har världens sötaste storasyster som tröstar henne när hon blir ledsen är ju inte helt fel...



Bobban chillar i poolen... han SER bara så brun ut! SYNVILLA! ;)



Carola glider förbi på delfinen med "sombrero" på huvudet.



Av en olyckhändelse så ramlade Blackie i poolen och Isa ville varamed och bada med vovven :)



Jag ser ganska avslappnad ut.. tycker ni inte? ;)



Uppdukat bord för 4 vid kvällning!



Grillning på schemat! MUMS!



MYS!



Sötaste värdinnan!!

Tack för ännu en supertrevlig kväll! NI är fantastiska! :)


Kommentarer:
Postat av: Åsa

Tack själv UNDERBARA FINA DU!!! Och det kommer att bli så många fler underbara dagar/kvällar som dessa. O som vi sa alla är alltid välkomna till oss. Vi gillar att ha folk runt om oss Puss

2010-07-09 | 13:19:38
Postat av: Sandra -Art and Design-

Det ser vi fram emot! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback