Se flere på HITME.NO

Trötta dagar...

2010-07-1501:56:18
Skrivet av Sandra Edlund

Det är med tunga steg man går i denna hetta! Värmen tar nästan all energi och det går knappt att jobba... Efter en riktigt tung natt var jag som ett kolli när jag vaknade idag. Orkade knappt ta mig upp men gjorde slag i saken ändå.

Mysig frukost ute på altanen i skuggan med boken eclipse framför mig njöt jag. Till förra helgen köpte vi nya utemöbler och flyttade ner vår lounge del som vi hade på balkongen tidigare. Det bidde sååå himla bra! Är så nöjd med köpet! :)

Gjorde det lite mysigare att vara på altanen.. om det nu går ;)

Men trots min njutning så var jag bara avtrubbad. Antagligen var det jobbet som tagit all must ur mig men det är lite jobbigt när man bara känner sig låg utan någon anledning. Men mina käraste vänner peppade mig och fick mig att le. Gillar att Facebook är så tillgängligt för alla. Tog 2 sekunder från att jag skrivit "känner mig låg" tills att Malin ringde för att peppa mig! DET är vänskap det!

Men inte nog med att vänner finns för att få en le när det känns tungt utan jag har även väldens sötaste pojkvän som vet när han ska lägga charmen till. Kom nämligen hem med en bukett rosor efter att han slutat jobba :)

Tusen tack älskling + alla andra som fick mig att le idag :) LOVE YOU!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback