Se flere på HITME.NO

Ligger i sängen och den har nog aldrig va...

2010-07-1703:39:25
Skrivet av Sandra Edlund

Ligger i sängen och den har nog aldrig varit så skön som nu :) denna vecka har varit tuff ute på jobbet, känns som värmen och hettan har en stor del av det! Att komma hem efter en tuff natt och inte kunna sova mer än ett par få timmar då det är så varmt gör inte mig piggare direkt! Sen att sommaren bjuder på massor av underbara möjligheter gör att man gärna pressar sig lite extra för att ta del av den. Tänk, om några veckor kan sommaren vara över... Bäst att njuta så länge man kan :) Baby gick på semester idag och ville fira såklart och då våra grannar Emma och Nader frågade om vi ville följa med ner och äta en bit på Grappa så var vi självklart på! Var så längesen vi var där! Men vi var inte de enda som var där skulle jag vilja påstå.... Känns som det var fler semesterfirare ute som passar på att ta vara på den härliga solen :) Vi hade en jättetrevligt kväll trots att jag var tvungen att avvika lite tidigare för att åka till jobbet. Imorgon ska jag fira mm lediga dag tillsammans med Baby med shopping, spa, god mat och goda drinkar :) Ser verkligen fram emot det! Imorgon är det vi mot världen!!! ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback